Aug. 19, 2013 - Side

I torsdags tog jag farväl till min mystery man och mina fina tjejer. Jag packade väskorna och lämnade Marmaris bakom mig. I fredags morse anlände jag till ett något varmare Side. Och här är jag fortfarande. Ibland ändras planerna fortare än att man hinner med att tänka. Den här gången vet jag faktiskt inte riktigt vad som hände. Men, jag har en knapp timme hemifrån. Jag har ätit svenskt godis och druckit massa vin med Side-teamet. Och vilka pärlor dom är. Vanligtvis träffar man dom bara på flygplatsen, så det är faktiskt riktigt nice att få umgås lite privat också. På onsdag är jag ledig, vilket innebär att jag har hyrt en bil som kommer på tisdag. Efter mina hotellbesök hoppar jag in i den och styr kosen hem. Hem hem hem HEM. Tess kommer också på tisdag. Stine's sista kväll. Ella är på besök. Elise, Jennifer och Becelli är lediga på onsdag. Det här kan inte bli annat än bra.. 
 
Saker ligger och gror i bakgrunden - men det är väl som alltid? "Försök att inte bry dig, du vet att du är bättre än så. Skratta, och hela världen skrattar med dig.." "Jag tar med dig till en annan karusell - hell, ill even take you to a new carnival" Jag är så oerhört glad för mina fina, dom som alltid finns där. Och som aldrig tröttnar på att lyssna på mitt tjöt. Ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback