Aug. 25, 2013 - Side

En till kväll hemma har hunnits med, Endisa ska lämna Deturfamiljen så vi hade suprisedinner för henne på Ottoman House. Efter det mötte jag upp Ella, och gick till Miami. Drack några mojito's och rullade vidare till Istanbul där även Sabina kom och hakade på. Drack ännu fler mojito's innan kvällen fick ett avslut på Latino Club. Alltid händer det massa spännande saker när man är hemma, man får höra både det ena och det andra. Men efter all tid som gått så är jag inte direkt intresserad av orden som sägs. Mer tröttsamt än givande..

Imorgon är det äntligen måndag! Som jag väntat. Både bra och dåligt. Jag är nervös till tusen - tur att jag jobbar natt så jag slipper ligga och vrida runt sömnlös i sängen. Nejdå, så illa ska det nog inte bli. Allt händer av en anledning, allting för något gott med sig. Jag väljer att se det från den ljusa sidan.

Snart är det semester också, mindre än en vecka! Mihiii, bästa! Som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback