Aug. 27, 2013 - Side

Ni vet den där känslan man har där allt kommer gå rakt ner i backen, och sedan visar det sig vara helt åt andra hållet och det slutar med att man går på små moln..? Precis så kände jag efter igår. Ett 2-timmars långt möte, och jag insåg verkligen där och då att jag borde sluta tvivla på mig själv. Att det är så enkelt för vissa människor att få en att tvivla på en själv. Tack och lov finns det människor som även gör det motsatta. Och min chef är en sån. Hon är helt fantastisk.

Igår kom dessutom min älskade Tom hit så efter att jag kom hem från flygplatsen mötte jag upp honom och Fredrik på ett glas vin och en väldans massa tjöt. 3 dagar kvar till semester dessutom - kompis, det går bra nu. Livet leker!


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Det förtjänar du!

2013-08-27 | 11:59:37
Bloggadress: http://nattstad.se/Rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback