Aug. 28, 2013 - Alanya

En grym utekväll var det igår. The Doors, Miami, Istanbul och Havana. Jennika har jag inte träffat på bra länge, var riktigt nice att ha en helkväll med henne. Dock som vanligt så är det lite onödigt mycket tjöt från vissa, men antar att det bara är att gilla läget. People people people..

Idag har jag hängt med Jennika, Yusuf och Istanbulkillarna på Miami Beach. Efter att blivit ikastad x antal gånger ( både med kläderna på och utan) tagit några kallsupar och nästan fått i mig hela poolen så gav vi oss av hemåt. Så nu sitter jag i soffan med Elise, har precis duschat och ska snart börja sminka mig. Sen får vi se vart det bär av ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback