Belek - The vampire diaries

Jag har försökt blogg i flera dagar via appen, men det funkar visst inte.. Så, då kör vi old fashion! 
 
Jag har börjat jobba. Några dagar på office, en dansk arrival och just nu befinner jag mig på ett hotellrum på ett 4stjärnigt all inklusive hotell i Kadriye, Belek. Jag har hand om en grupp 16-17-18 åriga norska fotbollstjejer som ska vara här fram till söndag förmiddag, och sedan är det tillbaka till Alanya fram tills mitten av April ungefär när Marmaris återigen kallar.
 
Annars då, jo. Det var alla hjärtans dag. Minttu med chokladmjölk och jordgubbar fick starta kvällen. Fick en röd ros och ett kort med "You look wonderful tonight. When I look into your eyes i loose myself. And you are always on my mind, I cant stop thinking of you. :)" Snutte! Jag som inte alls är för sånna där saker, vars jättegenerad och ryckte åt mig ett glas vin rätt så fort. 
 
Elise har åkte hem. Men, jag rekommenderade henne till Detur så nu ska hon gå guideskolan här nere om ett par veckor och ingen är nog gladare än oss. Det kommer bli så bra! Vi snapchattar varandra var dag, och just nu är hon på jakt efter den turkiska ambassaden i Oslo. Best of luck!
 
Nu ska jag se klart på The Vampire Diaries, sen kila ner till restaurangen och äta lite lunch. Jag ska nämnligen ta med alla mina tjejer på en dagstur till Alanya idag. Dom vill shoppa och gå på Starbucks, så klockan 2 kommer det en Deturbuss och hämtar oss. Sen avslutar vi kvällen med pizza och livemusik på Ev. Tänkte jag skulle passa på att kramas lite också med G medan tjejerna goes bananaz på shoppingen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback