Belek - Yenge..?

Igår kom det. Y-ordet. Mitt i en konversation kommer G's vän och bjuder hem oss till honom, på middag. Yenge, gel! Hm. Njae. G tittade på mig med ett leende, och förklarade för hans vän att jag skulle iväg till Belek igen och att jag skulle tillbaka på måndag, så vi skulle ta det då. Han skulle göra något speciellt till mig och bjuda på. Alla omkring oss försvann och kvar satt jag och G. Lyssnade på musik och han slår på Michael Learns to Rock - Take me to your heart och börjar sjunga samtidigt som han tar mig i handen och tittar mig ögonen. Alltså, ni hör ju? Jag ville sjunka under jorden. Sånt där är bara för mycket känslor, för romantiskt och jag klarar inte av det speciellt bra. Youtube funkade inte så bra, så tack gud att låten la av efter halva. Vid 19-tiden knatade jag vartfall ifrån honom, mot Ev restaurant. Jennifer kom också, tjejerna var mer än nöjda och gav sig upp på scen och sjöng en rysk rapplåt. Vartfall ena halvan, den andra halvan skämde ögonen ur sig. Haha, snuttar!

Nu är det dags att göra sig klar för kamp, snart blir vi hämtade för att fara till fotbollsplanen. Och jag ska äntligen få kramas med Becelli igen! Bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback