Istanbul - Halfway there..

Älskade, vackra Istanbul. Det pirrade länge i magen när vi var på väg att landa och alla lampor lyste upp denna otroliga stad. Av planet, genom passkontrollen där jag för en gångs skull fick en passkontrollant som log väldigt stort när han kollade mitt pass, stämplade arbetstillståndet, klämde fram hos geldin och blinkade till med ena ögat. Ja men jag tackar och bockar!

Nu sitter jag på inrikesterminalen, på Mado. Gratis wifi gillar vi. Fick sällskap av två tjejer hit, så jag slapp irra runt själv. Dom säsongar i Kusadasi, så vi bestämde träff längre fram i sommar när jag har åkt ifrån Alanya. Alltid kul med nytt folk. :)

Två timmar och 15 minuter kvar till nästa flyg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback