Stockholm - Peter Pan & Pan

Igår var jag på Peter Pan & Wendy på stadsteatern med Malin. Den var bra, och det var mysigt med teater även om jag inte gillade hon som spelade Wendy. Skrikig, gapig och gäll röst. Och dom bodde i Landet Någonstans, Landet Ingenstans heter det väl ändå..? Efter teatern mötte jag upp Pernilla, på en fika. Var planen iaf. Teet byttes ut mot cider och efter 4 sånna for vi till Söder och fortsatte kvällen med VodkaBull med Alanyaligan Halv 4 kom man hem. Bra tid! Dunkade av brevid Rebecca rätt så fort. Drömde mysigaste drömman om honom där borta i turreland, och vart rätt så besviken när han inte alls låg brevid mig när klockan ringde imorse. Men, snart så. :)

Nu är jag på g till skattekontoret, har helt glömt bort att hämta ett personbevis. Bra där. Hoppas på att det inte är för knökat så jag blir sen till jobbet. Oh well, heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback