Marmaris -

"Jag saknar henne.." Att G går och säger det till mina vänner, är inte ok. Jag tycker inte han har rätt att ens prata om mig med dom. Inte efter allt som hänt, allt han gjort. Vi hördes av idag, och det slutade bara med att jag blev irriterad på hur en person kan vara så full of it. "I dont know who she is" Nej ok, konstigt att hon vet exakt vart du bor och vem du bor med. Men det är tragiskt egentigen, eller han är. Att gå från att vara på topp, till att falla ned så långt under marken gör att jag faktiskt tycker synd om honom. Så länge man lever ska man alltid sträva att bli bättre, men går man åt andra hållet och blir sämre så är det tragiskt. Man ska väl egentligen tacka dom personerna också, som visar en hur man inte ska vara. 
 
Igår vart det barstreet. Backstreet Garden och B52. Var länge sedan jag skrattade så mycket, hade så sjukt kul att vi aldrig ville att kvällen skulle ta slut. Ett välkänt Alanya-ansikte dök upp på B52, och vi stannade kvar där tills att klockan var efter 4. När vi kom hem så satt jag och Jenna och tjötade på hennes balkong tills klockan var närmare 6 och det var dags att tänka på refrängen. Mindre pigg var jag när klockan ringde 11. Men det vara bara att dra på sig bikinin och fara iväg med Jennifer & Zafer till Icmeler på brunch och strandhäng. En toppendag  med sol, bad, skratt och en av mina bästa. Mer kan man inte begära. Dagen avslutades på Mandarin Chinese Restaurant, tror jag ätit mat för ett helt år framöver!
 
Nu ska jag vartfall hoppa i säng, imorgon ska jag ut och åka båt på Egeiska havet och fara mot Kleopatrastranden.. Najtynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback