Marmaris - Photoshoot

Måndag. Ny dubblett på flygplatsen. Åkte vid 11 idag, kom hem 20. Åker 23 och kommer hem vid 06, om jag har tur. Och imorgon 12:30 har vi fotografering - yes! Klockrent, jag kommer vara pigg och fräsch! ;) Oh well, leif is leif! Jag gör schemat för guiderna, så jag får skylla mig själv att jag sätter mig på mest jobb. 
 
Imorgon kväll ska vi på Marmaris Aquapark Night Waterslide Party - tror jag fick med alla ord nu, haha. Det är klänningtisdag, så vi alla ska ha det på oss. Jag köpte faktiskt en klänning på H&M förra veckan, så det blir invigning på den. Ledig på onsdag är jag också, det kan väl inte bli annat än bra..? :)
 
32 dagar kvar, sen lämnar jag Marmaris för en veckas semester. Jag längtar så jag skulle kunna spricka, att få komma hem en liten stund och få krama människor jag inte sett på evigheter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback