Marmaris - Wake me up

Igår vart det en spontant utgång. Jag och Cecilie kände på flygplatsen att det ryckte i benen, så när vi kom hem svidade vi om från uniformen till en lite finare outfit och rullade till Barstreet i sällskap med Jenna & Sebastian. Start på Backstreet Garden med några mojito's och avslut på B52 med vodkavisne och jägerbomb. Väldigt lyckad kväll!

Idag har jag inte överansträngt mig speciellt mycket. Gjort schema för nästa vecka och lyssnat på musik. Ätit cheesecake och bokat biljett till Rhodos. Imorgon, kl 09.00, är det bye bye Turkey. Jag ska äta griskött och kanelbullar, go bananaz på H&M och taxfree'n. Kommer bli awesome, cant waiiiit!

Nu blir det mat och lite Pretty Little Liars.. Tjaaråå!

- So wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older. All this time I was finding myself and I didn't know I was lost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback