Marmaris - We own it

Igår lade jag mig under min ac med en påse alhgrens bilar och tittade på Fast & Furious 6. Vin Diesel, Paul Walker. Hej hej! Nu är jag dessutom helt hooked på soundtracket; 2 Chainz ft. Wiz Kahlifa - We own it. Den går på högvarv i lurarna.

Lugn dag på kontoret idag, funderar på om jag ska börja lite smått på nästa veckas schema och hotellbesökstider.. I brist på annat lixom? Och imorgon är det tisdag, tisdag är en bra dag. Jennifer kommer, vi har teamnight på bowlinghallen och jag är ledig på onsdag. Bra skit!

Even if I've got three strikes, I'mma go for it. This moment, we own it and I'm not to be played with. Because it can get dangerous, see these people I ride with. This moment, we own it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback