Marmaris - When will you realize baby, im not like the rest..

Frågor. Så många frågor. Så många tankar. Planen har ändrats. Och sedan ändrades den igen. Men, nu tror jag att det är ok. Den är nästan spikad, blir ett samtal med Alanya-kontoret och sedan är det nog good to go.

 

Det har varit några vilda utekvällar sen sist, som vanligt. En och en annan runda till Bodrum har också hunnits med. Flygförseninger, svenskt godis, danskt bacon och en semesterplanering. Nedräkning hem till Alanya är i full rulle, och tiden i Marmaris rinner ut. Hur man går varje dag och tänker att inget ändras, när man sedan tittar tillbaka och allt är annorlunda? Konstigt det där.. Det ska bli skönt att komma hem, det ska det. Även om jag ska ändra om en del gällande mig själv. Jag har lärt mig att det är aldrig fel att tro gott om personer, även om dom bevisar dig det motsatta. Det säger mer om dig, än vad det gör om dem. Jag ska omge mig med människor som gör mig lycklig, hela tiden. Inte bara när det passar dom själva. Dom som är äkta, och som får dig att le även när dom inte är nära dig.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Rebecca säger:

Kom heeeeeeeeeem, vi börjar oooooom igeeeeeen! <3

2013-07-09 | 15:23:09
Bloggadress: http://nattstad.se/rebos
Tess säger:

Snart är du hemma igen och förhoppningsvis är jag snart där på riktigt igen <3

2013-07-09 | 16:51:46
Bloggadress: http://nattstad.se/tessfeliice
Gabriella säger:

Heeej! Såg att du ska till Alanya (om jag inte förstod helt fel!).
Vi åker ner dit på lördag, kanske ses där då :-)

2013-07-10 | 13:20:08
Bloggadress: http://gabbiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback