Marmaris - Only teardrops

Jag vill till Sverige. Såhär sugen på att åka dit har jag inte varit på länge. Känslan blir bara större och större sen jag lämnade Alanya och kom tillbaka hit. Fick jag, skulle jag sätta mig på ett plan imorgon. Många gånger har jag tänkt den tänken, men det är mer som står på spel än så och jag kan inte vara impulsiv i det här fallet.

Imorgon är en ny dag. Och imorgon anländer våra norska flyg. Bergen, Ålesund, Haugesund, Trondheim. Hei Norge! Sen är jag ledig på tisdag. Jag ska glassa på stranden. Eller åka en tur till Rhodos kanske..? H&M, Sephora, Starbucks. Need I say more..? OCH, på lördag ska jag till Bodrum och kramas med finaste Tess. <3

Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so? I look at us now, we only got ourselves to blame. It's such a shame. How many times can we win and lose? How many times can we break the rules between us? How many times do we have to fight? How many times till we get it right between us?
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback