Marmaris - All in?

Kan man lugnt säga att det var igår. Alldeles för många drinkar, fishbowls och annat ledde till ett telefonsamtal som jag egentligen inte borde haft. Whatsoever. Men, när man får ett "ring mig" halv 5 på morgonen och man är på det humöret, så why not? Var en jättebra ide då, en mindre bra ide nu. Hur som, gjort är gjort och det är väl egentligen bara att blicka framåt.

Idag har jag legat vid Rebos pool en sväng, drog hem och planen var att duscha och gå till banken. Istället vart det Facebook och sedan däckade jag av i sängen. Flera timmar senare och jag är fortfarande i sängen. Jag borde äta. Jag borde duscha. Jag borde göra klar min väska för flygplatsen. Så himla mycket jag borde göra. Därför dricker jag lite mer på min iste och slår på ett avsnitt av The Big Bang Theory..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback