Okt. 03, 2013 - Alanya

Idag har jag lärt mig att blöta marmortrappor + mig + en kattjävel som kom springandes från ingenstans gör att jag faller rätt fram med foten åt fel håll och slår i. Ett sjukhusbesök med röngten konstaterade att det, tack och lov, inte fanns någon fraktur. En grym stukning och en "very very bad soft tissue injury" fick räcka. Sjukskrivning är det som gäller och att jag kan räkna med att det tar 15 dagar innan jag känner någon förbättring, om jag inte går på foten vill säga. Annars kommer det bli värre. Så, det var väl ett toppen avslut på min lediga dag? Ha, ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Nu ska jag ta lite smärtstillande och sen ska här sovas! Natti natti people! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback