Okt. 04, 2013 - Side

Idag har jag legat i sängen i stort sett hela dagen. Kollat på serier, efter serier, efter serier. Var ner till kontoret för jag vart så sjukt rastlös, varpå min chef säger; Little birdie, how are you feeling? Go back upstairs to your room. you know you are not allowed to walk, If you dont go back to bed I will come with strings and tie you to it! Så det var bara att knata upp för trappan och in i lägenheten igen.

 

Jag var in på Aftonbladet och kikade lite, och det gör ont i hjärtat att läsa vad Putin gör för Ryssland. Att han går så långt som att stoppa adoptioner till Sverige bara för att se till att dom barnen inte hamnar hos homosexuella föräldrar. Homosexuella föräldrar är 1000 gånger bättre än inga föräldrar, och i många fall även 1000 gånger bättre än hetrosexuella föräldrar. Jag tittade på American History X här i veckan, och är det någon film som gör att min mage vänder sig upp och ned så är det den. Jag mår så dåligt varje gång jag ser den, men det är världens bästa film. Den handlar inte om homosexuella, but the silverlining is the same. Det måste vara jobbigt att ha så mycket ilska inom sig, så mycket hat..

- You have to ask the right kind of questions.
- Like what?
- Has anything you've done, made your life better..?

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback