Sept. 19, 2013 - Alanya

Igår trotsade jag och Jenna regnet och tog oss till Crazy Horse för middag och drinkar. Vidare till Queens Garden och på vägen därifrån så hör jag någon ropa mitt namn. Och där står han, Herr X. I egen hög person. Det var jag inte riktigt beredd på. Efter lite prat så skiljdes vi åt, och jag och Jenna fortsatte mot Istanbul och han försvann in på Miami. Efter det fortsatte kvällen med fler drinkar och väldans mycket skratt. Lycka att ha så fina personer i min närhet! Kvällen fick ett oväntat slut, men det känns bra. Jag sov bättre än jag gjort på länge.. 

- I say Im done but then you pull me back, I swear you're giving me a heartattack.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback