Feb. 17, 2014

Februari har passerat med stormsteg och det är med extrem magont och ångest som jag snart ska lämna Alanya. Jag vill verkligen inte alls åka till Sverige, jag vill stanna här. Varför kan man inte få ett arbetstillstånd på plats? Ambassaden i Stockholm kallar mig på möte på Torsdag, så vad ska man göra? Och efter det väntar lite mer än 4 veckor i Sverige. Idag överreagerar jag, helt säkert, just för att jag har en dålig dag. Jag känner mig återigen trasig. När ska egentligen karulsellen ta slut? Jag vet, jag får skylla mig själv. Det får jag verkligen. Jag gör sjukt dåliga beslut. Men det jag känner är större än det hjärnan säger, och då fortsätter det bara att snurra. 

Kommentarer
Tess säger:

Det kommer gå fort canim <3 Om 4 veckor står vi på Arlanda redo för 2014!

2014-02-17 | 21:50:14
Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessfeliice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback