hallå där ute, jag är vild och skild!

åh, magnus uggla. hur bra är inte han? jag älskar dom nya låtarna. även om han tyckte "att under hela sin karriär har han äntligen lyckats göra en jävla skitskiva" så tycker jag den är bra! =) man blir på så jävla bra humör! och i helgen hade dom magnus uggla helg på radion, vilket passade super på vägen till och från mora.


torsdag imorn, sen fredag. äntligen helg! ser dock ut att bli lugnt på fredag.. spar mig tills lördag istället. 2-dagars är jobbigt, och sånt orkar jag inte med i helgen.. nästa helg blir det väl en hel del också, så lika bra att ta det lugnt en liten stund..


en massa jäkla krångel med resorna. jag blir tokig. paris, london eller prag? alla ställerna lockar, london & paris ligger på samma prisklass, medans prag är svinbilligt med hotell (2 dagar inkl frukost för 89kr) men flygen är desstå dyrare. hon på ticket sa att det var "europas thailand" vilket innebär en jäkla massa shopping. miiiih. har även hittat en kryssning till riga för 95 kr.. men man får väl stå ut med flygen..
malin, jag väntar på våran helikopter! mahahaha.


kan du svära, på att du alltid ska vara nära?

alanya, april - 2006
suzan, ben ve ördegim.
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback