biffiga biffen!

träningen idag gick väldigt bra, och jag kommer ju inte få ta det lugnt, mia kör hårt med mig. men lika bra det, om man ska bli biffig! =D har dock en känsla av att jag inte kommer säga samma sak imorn när träningsverken kommer, och träning blir det på söndag idag. så när träningsverken har hunnit lagt sig, är det dags för en ny. är det någon som ska vara smidig som en jag vet inte vad till nästa sommar, så är det jag. då ska jag visa mina muuuuskler på stranden, ni läste rätt, JAG ska gå till stranden. men endast för att visa mina nyuppbyggda muskler. =) malin, du får sätta igång du också. vi lär ju vara snyggare än snyggast nästa år, vart i världen vi nu tar vägen..


sista dagen på jobbet imorn, sen är det helg och ledigt. först fika med mikaela, sen ska jag hem till mia och se på film. min söta bror ska överge mig imorgon, jag som planerat middag och allt! men, se film med mia är inte helt fel det heller.. =) resten av helgen ska jag sova och se på film.. måste se råttatouille också, medan den fortfarande går på bio! 


har betalat alla mina räkningar idag, bara skatten som är kvar. men måste in på skatteverket och hämta papper, har slarvat bort det förra jag fick.. har även ätit thaimat med alex, så jävla gott! imorn ska mamsen bjuda på kina, så jävla gott det också! maaaat är min passion. sen har vi börjat planera för födelsedags festen, den ska hållas på stars övervåning! jag, alex, malin, marina och nån mer som jag inte kommer ihåg vad han heter fyller samma vecka, så vi kommer vara hedersgäster! och om ni inte står med på gästlistan får ni inte komma in! mahahaha. 



 Im going to hell, who´s coming with me?
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback