knyt servetten kring din hals cherie, för här ska det bli fest..

jag ska ut ikväll iaf, jag är svag och lätt att övertala. men är man alkolist, så är man. nothing to do about it. och det vore inte lika kul i alanya då heller, eller hur malin? då skulle dom ju kunna lura oss på discona, men nu så icke! vet inte hur många gånger vi går fram och frågar vart fan alkoholen är någonstans.. och ser när dom häller, häller och häller i ännu mer sprit.  det brukar oftast gå väldigt smidigt, men ibland är det någon ny nisse som ska krångla, men som tur är har vi ju våran övertalningsförmåga. ;) AUDITORIUM, HADIIIII.. WE WANT TO GO SIMDI. MEN HADIIII YA. mahahha, hur kul var inte det? dock lär vi sluta upp med det, det kan ju faktiskt vara farligt att lista med främligar? åh, vet du hur mycket jag saknar dig? maaaalin, kom hit. min bästa vän, vad gjorde jag utan dig? all kärlek till dig hjärtat. <3


vinaren jag öppnade igår är nu slut, så jag ska kila iväg till mikaela och dricka mer. sen hem till therese. paaaarteeey. jag & fredrik har redan förutspått hur kvällen kommer sluta, men det skriver jag inte här, för vissa kan ju läsa. höhöhö.


emelie, gullet, jag skriver mera sen. jag ska ta tag i mitt liv nu och kila vidare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback