16e april 2008

mitt rum ser inte allt för trevligt ut, jag borde egentligen städa och inte sitta här. men det är så jävla tråkigt så det får bli en annan dag. har dock sagt till mamma att jag plockat undan massor för att slippa tjat, så antar att jag lär ta tag i det imorn innan det blir livat.

jag och min syster skulle boka resa till london idag, hittade resor på ryanair. själva flygbiljetten var gratis, men så kostade det 79 kr i skatt per person och per tur, så det stog 158 kr sammanlagt för var och en. skitbra! så jag skrev i alla uppgifter osv och skulle avsluta bokningen. då frågade dom hur många väskor vi skulle ha, så jag fyllde i en väska på frida först, 254 kr kostade det. för en jävla väska. så vi bestämde oss för att dela på en, för man får ju ändå ha 15 kg. så tröck jag i ingen väska på mig, och det kostade 80 kr. vad är det för dumheter? anyhow, så fortsatte jag att göra klart bokningen. så frågar dom med vilket kort man vill betala med, så fyller jag i visa kort, och vips så lägger dom på ytterligare 160 kr. då fick det vara nog och jag avbröt bokningen. okej, 465 kr t/r till london är inte dyrt, men det är ju lite skillnad på 158 kr och 465 kr. och att man måste betala 160 kr för att kunna betala biljetterna? sjuuukt.

var in och sökte ett till jobb idag, och jag hade tydligen gjort ett suveränt bra intryck på chefen. och då pratade jag bara med henne i sisådär 2 minuter. så det låter bra! hoppas hoppas hoppas. och tack brasse för skjutsen. du är bäst! på måndag blir det bowling för hela slanten! :D <3

och det blir inget alanya i sommar mest pga jobb och sedan vill jag ha en svenks sommar. är skapligt trött på alanya också.

god natt.

Kommentarer
Laura säger:

När ska du resa till London? Ja, ofta är såna priser tyvärr för bra för att vara sanna, bokstavligen!! :) Slutpriset blev ju billigt ändå, men man känner sig ju kanske lite lurad... :P

2008-04-17 | 21:16:40
Bloggadress: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback