18e april 2008

idag har jag & min kära ördek 2 årsdag. för exakt 2 år sedan träffades vi hemma hos mig i krylbo i väntan på att få åka till alanya. och vilken resa det var! så jäkla kul. och resan förra året, det vart verkligen en favorit i repris. alanya är faktiskt bäst den här tiden, innan alla äckliga turister kommer. även om det bara var jag & michelle på the doors mest hela tiden, så var det jävligt skoj. vi fick iaf en jävla massa olika shower varje kväll. the doors kommer vara saknat i sommar. robin hood & casablanca också. nu när hamza är tillbaka. önskar dock att alla kunde vara tillbaka, som sommaren 2006.

jag ler alltid när jag ser den här bilden. så många minnen kommer tillbaka. att vissa människor kan göra ett sånt stort intryck på en på så kort tid. du sitter väl på ett moln nu och ropar chooooopa? <3
image58




















idag har jag mest jobbat hela dagen, 10 - 17 på bokhandeln och 17.45 - 20.00 på bion. på söndag ska jag köra helt själv, men det kommer nog gå bra. har dock inte fått mitt anställningsnummer än, så jag kan inte logga in på datorn, men jag skulle få ta mats kod om jag inte hunnit få min. sen har jag städat, vilket är ännu värre än att jobba, haha. jag är verkligen ingen städmänniska. har även hunnit med att skälla lite på bror min, tycker han är alldeles för dålig på att låta mig övningsköra. så nu hoppas vi på en skärpning! =)

6 dagar har jag kvar på bokhandeln nu. 6 ynka dagar. helt sjukt. 8 månader har gått fort, för fort. jag vill verkligen inte sluta där. kunde inte ha något bättre jobb! jag älskar det. men, all good things comes to an end antar jag..

Kommentarer
mikaela ottosson säger:

saknar ! R.I.P

2008-04-24 | 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback