18e oktober 2008

idag är det begravning för adam. jag skulle ha gått. jag tog första tåget till avesta och skulle komma fram precis i tid för att mamma skulle hinna hämta mig och åka till kyrkan. men tack vare sj vart det inte så. att det alltid ska krångla med deras jävla tåg. så jag kom till stationen vid 12. brasse körde hem mig som tur var, annars hade jag fått gå. nu sitter jag här hemma hos mamma medan resten av familjen är på begravningen. >___< och i måndags när jag skulle åka till jobbet var det också fel på sj, så jag kom en halvtimme sen där med. dom är bra duktiga dom..

pratar med ramazan på msn. han är söt. och johanna, han ska komma hem till oss på mat och te i istanbul.. ;) ska kila till bokhandeln nu iaf och beställa ett lexikon till turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback