and he said; take my hand, live while you can.

jag är lite nervös för morgondagen. imorgon ska jag nämligen ha möte med chefen och säga att jag inte kommer fortsätta jobba på jula i höst. dom erbjöd mig förlängning i måndags, men jag kommer som sagt då tacka nej. av några olika anledningar. men lite jobbigt känns det allt, även om det är det här jag vill.

iaf, jag har lagt upp min förra mobil på tradera, förhoppningsvis får jag den såld. skulle vara skönt med en extra slant. jag, leila & carol har bestämt att vi ska ta flygbiljetten från istanbul, så det blir att boka den biljetten i helgen. skönt att ha dom med sig när man ska byta i istanbul. :) åh, nu längtar jag så mycket. 23 dagar kvar nu bara. det kommer gå fort.

nej, criminal minds nästa. 


Kommentarer
amanda säger:

gör för fan inte det, fritidsresor har biljetter för 795 den 5 september direkt.. jag bokade via istanbul med norwegian/sunexpress och de gick på samma pris men det tar typ 16 timmar också haha

2009-08-13 | 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback