den knullande grannen..

vart aldrig något möte med sara idag. hade fullt upp och helt plöstligt var klockan så mycket att hon skulle gå hem. så det får bli på måndag istället. var runt i kupolen lite på lunchen (det där har blivit en dålig vana, jag gör jämt av med massa onödiga pengar på rasten..) köpte en shimmerbody lotion, en solskyddsfaktor nr 15 (till mig och mikaela) och en nr 40 (till mina tatueringar, tänkte inte på hur mycket det röda hade blekts av all solning förrän frida fyllde i det..) ett lipgloss, två stycken glittrande lösögonskuggor, en hårfärg och två stycken försvarets hudsalva. hela kalaset gick på 252kr, så det var inte alls farligt ändå. det är inte ens vad solkrämerna hade gått på utan rabatten. så jag är nöjd. :) allt åkte ner i min "alanyapåse" som står i garderoben och väntar på att få bli i nerpackad i väskan.

grannen ovanför mig har besök. och hon låter som, ja jag vet inte vad. en ångmaskin?! väldigt högt iaf. hoppas dom är klara snart så jag får sova. jag är trött. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback