m to the o to the nday

igår var jag hos marlene och klippte mig. så jävla skönt att bli av med massa hår. och som vanligt vart jag väldans nöjd. ^^, skulle vilja färga håret också, men ska göra det strax innan alanya så dumt att göra det nu. jag får hålla ut ett litet tag. då ska marlene även klippa mig en gång till. klippte iaf av ena sidan så det är lika långt på båda, och sedan mohawk bak i nacken. riktigt nice. :) på lördag kommer mikaela hit. då ska vi kolla taxfree - varor och ha picknick vid lillsjön om det är fint väder. så det hoppas vi på. :)

nu ska jag gå ut i solen och pussa på alva, hon är utanför och gungar med mamma.

Kommentarer
juss säger:

Hallå där!

allt bra?

när åker du ner till Alanya igen?

kramis!

2009-08-03 | 19:12:10
Bloggadress: http://jusifin.blogspot.com
juss säger:

hehe förstår dig! hur länge stannar du?

jag åker faktist ner en gång till innan han kommer, jag åker ner 22 augusti men stannar bara en vecka, men han vet inte om att jag åker ner så säg inget ;)

Sen kommer han i September :D

kram

2009-08-03 | 21:04:46
Bloggadress: http://jusifin.blogspot.com
juss säger:

jaa, fan det gör jag ju! vilken otur! hade varit trevligt att ses där nere!!

Nej, vi har inte bokat någon biljett ännu, tänkte att vi gör det när jag kommer hem därifrån :) då har en till lön kommit oxå ;)

kraam

2009-08-03 | 21:41:46
Bloggadress: http://jusifin.blogspot.com
Marlene säger:

Vad bra att du är nöjd! :)

2009-08-05 | 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback