we have never been so many, and we have never been so alone.

helgen. mikaela kom hit på lördagen. planen var inte att festa eller gå på krogen. men efter ha pratat med fredrik så ändrades den rätt snabbt. letade på en flaska vitt i köket (mamma var inte hemma så hon kunde inte göra några invändningar om att jag tog den..) kastade mig in i duschen och började göra mig iordning medan jag väntade på att mikaela skulle komma med tåget. drog vidare till dojjan för att sedan avsluta kvällen på kingen. försvann långt in i dimman och mådde inte allt för jävla bra när klockan ringde 7 på morgonen efter och jag skulle till jobbet.

jag pratade med chefen igår på jobbet. jag skulle höra av mig när jag kom hem från turkiet. om jag var intresserad av jobb då. känns skönt att veta att jag har den möjligheten då jag kommer hem, även om jag är trött på det nu så kanske jag inte är det då. och det kan vara bra att ha lite extra pengar till nyår. fast det tar vi då. först ska jag ha en lång och skön semester. 18 dagar nu. sen så. jag hoppas alla turister åker hem nu i augusti så jag slipper dom. gillar dom inte någonstans. dryga jävlar. tacka vet jag vintertiden i alanya.

nu blir det en promenad och sen förmodligen film hemma hos alex.

Kommentarer
Therese säger:

älska alanya utan turister haha :D

ses snart down there :D

2009-08-12 | 10:03:22
Bloggadress: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback