skadad

har nyss kommit hem från syster. var där och gratulerade henne & fikade. jag har varit segare än segast idag. vaknade vid 6 imorse och kunde inte somna om förrän efter 10 igen. låg och bland annat kollade på nån jäkla apa som intervjuade danny. mycket givande program. har gjort illa min stortå också. var en nisse som halkade igår och såklart (!) så var min fot i vägen så han sparkade till den. min tå gör väldigt ont när jag går. men jag kan iaf böja/röra på den och den är inte svullen så den är inte bruten som tur är. det är inte alltid så lätt inte. ;) får hoppas det är bättre imorn iaf.

nu ska jag gå och äta, sen kolla på beck - skarpt läge kl 21.00.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

fan va surt d måste va o ha en bruten tå. ha ha!

2009-02-01 | 20:33:53
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback