fredag, friday, cuma.

fredag idag. och jag är hemma från jobbet. var hemma igår också. är helt dygnförkyld så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. världens finaste väder är det utanför också. eller inte. så det är rätt skönt ändå att ligga nerstoppad under mitt duntäcke och ha mamma serva mig med mat. imorgon är det dock tillbaka till verkligheten igen och jobb.

pratade med tess igår, det var mys. har inte pratat med henne sen jag for hem från alanya. men snart är jag där igen, och då blir det flera african inn a la picasso och orgasmdrinkar på james dean.

alva är här nu. jag hör hur hon skrattar från köket. ska nog smyga ut och kika lite på henne. vill inte smitta ner hjärtat så jag får hålla mig på avstånd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback