baby, there's no other superstar.

where to start? har hunnit med lite som jag inte orkat knappa upp i bloggen, men jag har;
* varit på veronicas kalas på queens garden, jävlar i mig vilken god mat dom har! 
* sovit hemma hos scanwayguiderna.
* blivit utelåst av marie 5 på morgonen.
* fylleringt till helt fel personer. var det någon som sa alkolås?
* spätsat mina drinkar (som alltid slutar i karatefylla..)
*
svept 2 st rape me halv 3 på queens garden vilket inte heller slutade speciellt bra. iaf inte för mormorskoftan. ;)
* hjälpt en turk att bli insmugglad på ett hotell till sitt ragg. hur snäll är inte jag?

sen är jag sjukt bakis så det finns inte. tyckte inte jag var sådär överdrivet full igår, tills jag & jennifer går från queens garden (och jennifer försöker dessutom få med mr feb ut) kvart i 3 och sätter oss hos necojames dean och råkar beställa in vodkabull. starka som fan var dom, och vi kom ifrån james dean strax efter 4. drog med några james dean killar och käkade den där toasten på efes büfe. sen fick vi sällskap med några queens garden killar på vägen hem. det var skoj. dom är bra mysiga dom där pojkarna.

kanske man ska ta sig en sväng till kale market. lite nuggets och några ayran på det här kommer nog göra att man är fit for fight igen. det är ju ändå fredag.


tess & jag



veronica & jag


camilla & alex, scanwaaaay.


jennifer & jag


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Snälla Fanny gör nattens gärning när hon smugglar in en turkjävel på ett hotell.

FINT! hahahha

2009-10-02 | 16:30:58
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback