hembiljett bokad..

har fått tag på en hembiljett nu. på lördag 16.30 sätter jag riktning mot sverige och göteborg. hade velat ta mig till stockholm men det gick inte. så vad gör man inte.. lite b känns det allt. eller jävligt b. men vad ska man göra. hem och jobba ihop pengar och räkna ner dagarna till nyår.

idag har jag varit på stan och chillat med jennifer & pernilla. satte oss hos några vänner och ringde återigen kale market för utkörning av mat. ;) det var samma nisse som förra gången. haha. dock hade han missat min mat, så han fick allt åka tillbaka och hämta den. sen knatade jag hem, duschade och nu sitter jag hos my partner in crime jennifer. vinflaskan är öppnad och det är snart dags för picasso. sen vet ju alla vart vi hamnar, queens garden.

och cissi, är man hungrig så är man. nöden har ingen lag så att säga. ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Vakna :D sluta va bakis och sov bort din sista dag:P

2009-10-09 | 12:34:34
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/Nillia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback