16e dagen..

malin ar har nu. sa himla nice att traffa henne igen. det blev en redig fylla i lördags nar hon kom. jag vaknade upp vid 8 pa morgonen, kollar runt i rummet och malin ar borta. dörren star öppen sa jag gar dit och tittar ut. ingen malin. stanger till dörren, lagger mig ner igen och sa knackar det pa dörren. dar star det en turkgubbe och sager; is this your friend? och da tittar malin fram. da har hon tagit sig en liten promenad sadar pa morgonkvisten och inte hittat hem. vara pass hade hon med sig ocksa. hahaha. vaknade igen vid 12 och tog oss en grogg. vi var bra pa lyset igar ocksa, och nar taxin stannar utanför hotellet sa sitter det 2 tjejer dar som ropar pa mig. jag gar dit, sitter och snackar med dom, dricker lite öl och fragar varför dom sitter pa en trottoarkant och festar. vi vantar pa 2 killar fran queens garden. 2 sek senare kommer en vespa och vilka sitter inte dar da, jo, mr februari och 16aringen. haha. det var lite skoj att se mr februaris min. ;)


Kommentarer
Gabbi säger:

Ååååh, bende istiyorum! Min pappa är nere i Alanya nu så ser du nån av manligt kön som ser ut som mig så är det min papps ) Hoppas allt är bra och ta det lugnt!! Kram kram

2009-09-14 | 19:41:48
Bloggadress: http://gabriellamariescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback