fraknar och brunbranda ben.

eller ja. inte sadar överdrivet brunbranda ben kanske, men jag jobbar pa det. har nyss kommit fran havet, satt vid strandkanten sakerligen 3 timmar idag. sa himlans skönt var det. :) igar vart det först picasso med mickis och cissi, kakade chicken picasso sa det stod harliga tider till. skulle latt kunna leva pa det varje dag. sen vart klockan 8 och det kom in ett aquarium pa bordet. ;) nar det var slut vart det nagra gratisdrinkar och sen taxi till queens garden dar vi mötte upp sophia , sonya, jessica, jennifer, angelica & eirin. hangde dar ett tag, sen vart det the doors i nagra timmar. MALIN, kom hit nu och hang pa the doors med mig <3 sen vart det fyllekak pa efes büfe, den toasten ar för javla god.

ikvall blir det först lite obahang. ska ut till memos och ge hakan hans godis, sen blir det queens garden och the doors igen. sophia har utlovat en turkdans, det blir spannande..

vi hörs da.

Kommentarer
madelene säger:

vart har hon hittat de?

2009-09-05 | 17:15:53
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se/
Anonym säger:

Snaaaaaart kommer jag baby!! iiiiihh, kan inte vänta :D

2009-09-06 | 21:45:11
Sofiya säger:

gumman.. blev det ngn turkdans? kmr knappt ihåg :/ hahaha

annars lova jag att den kommer inom kort..

2009-09-13 | 13:47:31
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback