och resan fortsatter..

vart ingen karaokebar igar. förfesten vart langre an planerat och det blev queens garden pa direkten. dar vi aven vart kvar tills dom stangde, trots att jag & sophia hade stora planer pa den dar orgasmen pa james dean. men tiden gar fort nar man har roligt. en javla massa dans vart det, jag & angelika dansade turkisk dans med servetterna i högsta hugg pa queens helt ensamma, det var kul. haha.

ska börja dra mig hemat nu, ska hem till sophia & co ikvall igen. ska kaka tacos och dricka massa drinkar. vi har stora planer för ikvall. ;)

Kommentarer
madelene säger:

hej mår sådär med tanke på att jag kunnat vara där nere nu. men annars är de okey. kul att du fått lgh i stlm hoppas man får komma och hälsa på.

kanske kommer 2 veckor i okt om ekonomin tillåter. om du inte har nå bra erbjudande innan. puss

2009-09-04 | 02:05:17
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback