sjukhusbesök

har varit pa sjukhuset nu med mitt ben. blev en valdans massa blasor pa saret sa var lika bra att aka dit. lakaren hade sönder blasorna och tvattade. sen fick jag ett plaster som tacker nastan hela benet. valdigt vackert. klockan 11 imorn ska jag tillbaka dit igen för ny undersökning. 800 kr fattigare vart jag ocksa.

igar var det iaf fest sa det stog harliga tider till. började kvallen pa hotellet, sen vidare till en snabbdrink pa picasso. och den vart valdigt snabb. 10 minuter var vi dar innan vi kastade oss in i en taxi till queens garden. nagra vodka/lime/sprite senare kom det in en stor javla melon med alkohol i. den var god. och eftersom vi inte ar dom som ar dom, sa sa vi till att det inte var sa mycket alkohol i den sa da kommer en kille med tva vodka flaskor och börjar halla i. sen tar jag över dom och haller i ytterligare mer. ;) javlades med mr februaris tyska tjej, hon har verkligen inte alla hemma. malin dansade aven pa bardisken med honom. det sag inte sa populart ut. höhö. vid halv 2 snaret trillar vi in pa the doors. och in i baren ocksa dar jag blandade mina egna drinkar. och drack massa shots. gratis ar gott. sen vart det nattmat pa efes büfe som vanligt. onur kom dit och sen ringde han efter kayacan som kom han med. i langbyxor, tjocktröja, jacka & mössa. haha. sa javla söt. dom körde hem oss och sa stog vi utanför hotellet och snackade ett bra tag innan vi knallade upp till rummet..

snart ar det dags för fest igen. 18 dagen i rad nu. börjar bli lite sliten faktiskt..

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Att du orkar!

Jag hade nog stupat för längesen. haha

2009-09-16 | 14:28:51
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
cissi säger:

Saknar dej ju...sjukt roliga 3 v... =)

2009-09-17 | 16:53:02
Alexandra säger:

5/10 börjar jag mitt nya jobb baby! :D

2009-09-18 | 16:43:37
Bloggadress: http://xcarmen.blogg.se/
Malin säger:

Fan vilken kväll ;) Haha eller kvällar kanske man kan säga..så lika men ändå rätt olika, helt galna iaf :) Vad jag saknar dig hjärtat, skulle ge allt för att få vara kvar där med dig <3

2009-09-21 | 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback