mycket har hant..

sen sist. bl a;

herr x har varit har. och akt igen. vilket var jobbigt. valdigt jobbigt nar han försvann dar bortom hörnet med bussen.. men, vi far tanka sa att halva tiden har gatt och det ar snart februari..

jag har antligen tagit mitt pick och pack och flyttat ifran sandra. vilket var pa tiden. nu bor jag hemma hos lotta & murat. i ett rum lika stort som hela sandras lagenhet, med eget badrum och balkong. helt underbart. en hel del temakvallar har hunnits med och fler blir det nu nar vi aven inskaffat (las; stulit) varsina affroperuker. mer blir det nasta vecka, har massa planer men inget som kan skrivas ut har annu med tanke pa att vissa som kommer laser bloggen. ;)

familjen har akt hem. eller ja, just nu ar dom i istanbul. hur det kom sig fran att mellanlanda dar nagon timme tills att stanna nastan en vecka, vet jag inte riktigt. men det far man val höra imorgon nar det ryktas om att dom landar pa svensk mark igen..


Kommentarer
Sofiya säger:

FANNYYY !! Vem är herr x ??? :D

2010-08-19 | 13:52:03
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback