18e december.

idag är det 4 dagar kvar tills jag landar på svensk mark och paniken är ett faktum. visst, jag vill hem och kramas med min familj, men efter det, så är det inte så mycket mer. jag är inte gjord för sverige och jag trivs inte för 5 öre. men, jag är inte född med världens alla tillgångar till pengar så det är inte så mycket att göra, tyvärr.

anyhow, födelsedagen var kanon.! började med middag & tårta på picasso, många drinkar och ölspel senare trotsade vi regnet och drog james dean där det vart mer drinkar och jag fick en del servetter kastade över mig då och då. men det var skoj. vi avslutade kvällen på comca med en tomatsoppa. tror jag varit på comca en gång det här året, det är skandal. hängde ju där varje morgon förut..

igår var det fest hemma hos danska guiderna, mette & berit. 2 flaskor vin senare rullade vi ner till levent en stund, snackade lite skit och sedan drog vi till james dean. hur nice som helst, jag hade riktigt skoj. var tess sista lediga dag och min sista fredag, så vi kände att lite galejj var på sin plats.

annars har jag & tess betat av dom två första säsongerna av desparate housewives, och jag har inte tagit hem 3e. varför gjorde jag inte det för? det visade sig ju att d.h faktiskt var en riktigt bra serie. men får bli min nya hobby när jag kommer hem att se dom andra 5 säsongerna.

Kommentarer
Emma säger:

Uffa uffa. Rym till bergen och göm dig hos getterna?

2010-12-19 | 01:46:17
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback