nittonde.

och 4e advent. tiden har gått fort och på fredag är det julafton.. :)

imorse ringde klockan 9.30. jätteskoj. tess skulle upp och jobba, så det var minsann bara för mig att kliva upp också. hoppade på bussen och for hem, fixade och donade lite och tog med mig datorn till picasso. och här sitter jag och trökar. tess jobbar. vero jobbar. therese jobbar. berit jobbar. mette jobbar. ja, ni fattar? så då får man underhålla sig bäst man kan. vart v är, det vet jag inte riktigt. men tänkte jag skulle ringa vero och kolla om hon inte slutar snart..

kallt som fan är det. tjocktröja på tjocktröja och jacka. ändå väldans kallt. och inget varmvatten eller en fungerande ac hemma. kan ju knappast bli bättre? det ska iaf bli skönt att komma hem till, en riktig dusch och varma element hos mamma.

ikväll kommer jennifer tillbaka. hur bra som helst! då hinner vi kramas lite innan jag far hem igen. :)

förresten är det en liten roadtrip inplanerad i vår. en fotbollsresa till aydin med avslut i marmaris. jag, malin, tess & sophia. kan ju knappast bli bättre om vi 4 på turné.! taggad ab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback