23e juni.

igår var jag ute för första gången sen jag kom hem. dels för att jag varit sjuk och inte orkat. och dels för att jag inte haft någon lust what so ever att ens prata ännu mindre träffa folk. men jag var iaf hem till fanny igår kväll på lite grillat med potatisgratäng och sallad. väldans gott och mycket trevligt. :)

idag har jag inte gjort så mycket. pratat med sjukhuset. fått tid nästa vecka. om jag inte klarade mig tills dess fick jag återkomma. ska snart kila iväg till coop och handla hårfärg. sen kanske det blir en sväng till kingen efter det. vi får se vad som händer..


                                                                                                        alltid vi.
                                                               emelie & jag @ istanbul, juni 2010 


Kommentarer
Emelie säger:

Kärlek <3

2010-06-24 | 14:40:42
Bloggadress: http://emeliehagdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback