isveç'te..

OCH DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT. mamma & hubbe kom och hämtade mig på arlanda igår natt, skönt. då slapp jag vänta ca 8 timmar på tåget. jag fick köra hem från uppsala när mami vart trött. vilket var ännu bättre. som jag saknat att köra bil! att köra bil kan vara bland det bästa som finns. solen gick upp och sken överallt. riktigt vackert var det. jag älskar sverige's landskap & natur. kom hemsläntade strax före 6 imorse. trött ab efter många timmars resande så deckade av direkt och sov till 4 - 5 idag.

jag och mamma har diskuterat en del idag hurvida jag ska göra med allt. när jag ska åka igen och hur länge jag blir borta den gången. har lite funderingar som snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt. först och främst blir det iaf att ringa min läkare igen, nya mediciner behövs, det här funkar inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback