midsommar.

igår var jag och mamma först ner på stan en sväng efter att vi vaknat. jag köpte en ny bikini, nya underkläder, lite nytt smink, hårinpackning, ett linne med paljetter och lite smycken. har jag sagt hur jävla skönt det är att gå på stan utan att det är massa folk som ropar och följer efter en? annars gör jag det nu; det är så jävla skönt. sen drog vi hem, mamma började med maten och jag fick vara chaufför åt frida som skulle iväg och åka flotte. åt alldeles för mycket mat, sill, lax, ägghalvor, färsk potatis, gräddfil, ja, you name it. så jävla gott. och jordgubbstårta till efterrätt. :) efter det kom fröken josefine hit, det vart bussturer och en del alkohol. josefine var värre än malin på busstur, och allt som allt var hon uppe i 92 klunkar. ;) haha. jag klarade mig lindrigt undan med ca 25 klunkar. efter det knatade vi iväg till kingen, var inte så värst mkt folk man kände där, men det var skoj ändå. massa alanyamusik och en hel del dans, jag som väldigt sällan dansar. så kan det gå. kom hem vid halv 2, och deckade av direkt.

idag har fredrik, mia och alva varit här. har lekt massor med alva. blåst såpbubblor och busat runt. fasters lilla hjärta. sen vart det grillning. flintastek, mammas hemmagjorda potatissallad, sallad och vattenmelon till efterrätt. jag är mätt som en gris. så sjukt gott. alva åt så mycket så jag förstår inte riktigt hur det kunde rymmas i den lilla kroppen, haha. imorgon kommer dom igen, då blir det ännu mer bus.

jag älskar sverige på sommaren. iaf när det är väder som det varit nu i några dagar. hoppas verkligen det håller i sig tills jag far till alanya igen. 

nu ska jag slänga i en hårfärg, och njuta av kvällssolen med en dr. pepper. PUSS. 

                                                                                                     josefine.



                                                                                 bror & alva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback