9e mars 2010

då var man ledig igen. fram tills fredag kl 7. hade tänkt vara ledig på fredag egentligen eftersom jag jobbar måndag & tisdag nästa vecka. men så såg jag på schemat att jag minsann jobbar onsdag, torsdag och fredag också. så jag fick vara ledig på måndag istället, så skulle jag ringa honom då om jag ville vara ledig tisdag också.

kom hem, tittade på gossip girl. började titta på the big bang theory och sen minns jag inte mer. vart väckt av melvin runt 7-snåret. sånt är bra. lycka till att somna inatt.

imorgon ska jag iaf masa mig in till stan. ska besöka fritidsresor. dom har fuckat upp min bokning.

slänger upp lite pic's från helgen.

                                                                                                 sonya & jag


                                                                             
                                                                               cumhur & jag


                                                                         cumhur & bettan


                                                                      serkan, ali & sofie


                                                                                         jessica


                                                                                serkan & jag


                                                                    bettan, jessica & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback