är det såhär när man är kär när man är liten?

jag är kär. jättekär. i en bellman kille.. jag fick reda på det idag. det var han som berättade det. plus att han berättade att jag har legat med hans kusin. rätt så intressant och väldigt roligt. det är väl det som är det fina med alanya, alla andra vet så mycket om mig som jag inte ens vet själv. det är la tur att turksen finns, annars hade man väl varit helt lost?

idag kom elliot till oss igen. han kommer innanför dörren, springer raka vägen med alla ytterkläder in till mig i andra rummet och pekar på datorn. det är mumintrollet-dags. han älskar mumin, och sist han var här så visade jag han några avsnitt på youtube. efter det har moster fanny minsann varit bäst. efter mormor såklart..


imorgon är det sjukhus & blodprovtagning.. blä.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Will do!

När du kommer ska jag baka en åt dig :)

2010-10-14 | 21:41:46
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Emma säger:

jag ligger pa golvet och skrattar! visste du att jag varit gravid, 2 ganger ocksa! fan alltsa det ar bra att man farveta vad som hander i ens lıv!

2010-10-14 | 21:55:17
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback