strange..

det här är konstigt. jag vaknade för några timmar sen. och det fanns ingen malin. inte heller någon sol. eller någon vidare värme för den delen när man öppnade fönstret. jag är hemma. och det är oktober. och höst här hemma. nog för att jag gillar hösten, och att jag är urless på att svettas så är det strange. väldigt strange. men skönt. jag har en liten 2 åring som springer runt här i huset och pratar på något konstigt språk för det mesta. han dansar och kommer och ska kramas. jag har fått falukorv och hemmagjort potatismos med heinz ketchup. tacos med riktig köttfärs och dill&gräslöksdipp på gräddfil. det finns en dusch med en riktig stråle så allt balsam faktiskt inte tar mer än några sekunder att skölja ur. jag har en mamma och lillebror i rummet bredvid. ♥

Kommentarer
malin säger:

det är väldigt strange faktiskt. men helt underbart.. enda stora minuset är att inte du är här <3

2010-10-02 | 21:35:33
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/
Sofiya säger:

:D

2010-10-03 | 15:40:36
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback