the day before.

jag hittade ingen mat igår. sambon kom och tutade med bilen utanför och sen for vi iväg och hämtade upp veronica, köpte juice och for till ulas för ölspel istället. hann även med en sväng upp till terassen igen. vårat nya ölspelsplace! skyndar oss hem, sminkar oss och rullar queens garden. jag & veronica dansade som fan, sen kom vivish och joinade oss med. riktigt nice. vidare till robin hood och klunkade lite mer drinkar innan det var dags att fara hem och ha efterfest. när ska man lära sig att INTE spela ölspel på efterfesten? tydligen inte igår iaf. men men.

nu ska jag iaf sova vidare, känner jag sambon rätt blir det ett till ölspel när han kommer hem om några timmar..

Kommentarer
Hanne säger:

Hahaha nei Runkern kan du ha for deg sjæl!!!

2010-10-27 | 16:28:25
Bloggadress: http://hanneidris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback