Blitt med säng.

Idag har jag blitt med säng. Oerhört skönt att slippa bäddsoffan kan jag meddela. Har även fått bort en del möbler som vi inte velat ha, men här i turkiet går det inte riktigt lika fort som det gör hemma i sverige med en del saker, så vi har fått ha kvar dem tills nu. Men som sagt, nu är dom borta och jag har inskaffat mig en säng istället. Väldans bra, och inte en dag sent med tanke på att Malin kommer snart. Var även och shoppade lite på Sali igår, köpte lite mattor, handdukar, örngott osv osv. Börjar minsann bli ordning på skutan!

Imorgon är det fredag, och kors i taket så har jag ingen transfer förrän på lördag.! Underbara göteborg väntar, följt av sundsvall på söndag natt och alesund tidigt på tisdag morgon.

Nu ska jag krypa ner i min säng, äta lite babygrapes och kika på criminal minds. Sen dags att sova lite grann, imorgon är det ny dag på office.!

Moika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback