Trött tjej.

Göteborg vars Arlanda istället och jag kom hem för lite mer än en timme sedan. Har grejat och donat lite sen dess, och nu har jag slagit på ett avsnitt av Criminal minds innan jag somnar. Igår när jag kikade på en del avsnitt så kom det allt lite tårar när JJ kom tillbaka, och sedan när Prentiss "dog".. Jag gråter då jämt till filmer och serier.. Jag och Rebecca grät jämt i kapp när vi bodde tillsammans. Det var tider det. ♥

Imorgon är det flygplats igen, depature vid 11.30 och sedan arrival vid 01.50. Så det blir en heldag i Antalya med Camilla. Wohoo. Kanske man ska dra sig till biografen och titta på älskade Harry Potter? Här i Alanya är den ju bara dubbad till turkiska..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback