Tvtittning och marängbak.

Söndagskvällen var hur mysig som helst. Jag sprang runt med mina små trollungar och plockade hallon, vi åt god mat, njöt av varandras sällskap och bara umgicks. Alva och Elliot fick en varsin OnePiece och var lyckligare än någonsin. Sen följde jag med mamma och handlade på Ica, köpte min efterlängtade päroncider och fjällfil. Sedan hade jag telefonmaraton med min andra halva, välbehövligt. Planer vart gjorda och skvaller till max. Det finns ingen som hon, världens bästa helt enkelt.

Igår var jag på lunch med Josefine och Jenny. Svensk husmanskost och världens största salladsbord, nom nom nom helt enkelt. Efter det kom Mia förbi med Elsa. Hon sov mest hela tiden och sedan kröp även jag ner under täcket med henne. Finns väl knappast något mysigare än att ligga bredvid en liten bebis och snusa? Gick efteråt hem till brorsan, bakade maränger med Alva och hade det hur bra som helst. En så klok och omtänksam liten tjej Alva är, jag förvånas nästan varje gång hon öppnar munnen. Hon måste vara lik faster. ;)

Idag har jag inte gjort någonting nästan. Kände att jag behövde en sån där dag då jag bara slöar och finns. Kollat en massa på svensk tv, ätit mammas goda mat och kramats med Elliot. Helt ok då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback